Witam
Postanowiłem
w końcu napisać ten tutorial bo i tak kto
będzie chciał to sobie założy ten obrotek a ja mu ułatwię sprawę ;)
No
więc kupujemy obrotek który wskazuje obroty od 8 tyś w zwyż.
Z regulacją od 2
do 8 lub cylindrów. Może być po kolei 2,4,6,8 cylindrowy.
Być może podejdzie
czysty od 3 lub 4 cylindrowego silnika ale nie jestem pwien - możecie
kombinować. Koszt takiego obrotka to mniej więcej 70 zł. Proponuję
autogauge.
Czytacie instrukcję i wszystkie kabelki podpinacie tak jak w
instrukcji.
Wyjątkiem jest jeden kabelek. Nie podpinacie go do cewki jak pisze w
instrukcji
lecz do czujnika z magneta (niebieski kabelek z białym paskiem
wychodzący z
silnika ). Załączacie silnik i regulujecie tak aby skala obrotka na
pełnych
obrotach silnika była zamknięta ale nie w całości - maksymalnie
strzałka ma
dochodzić do 8 tys (przy obrotomierzu przy takiej skali). Regulujecie
tym
regulatorem gdzie się reguluje ilość cylindrów - u mnie było
dobrze przy 3 lub
4 cylindrach. Rozkręcicie obrotek i wsadzacied do niego nową tarczę
która jest
przystosowana do 12 tys. obr. Zakładacie obrotek na jakiś gumach do
kiery tak
jak u mnie i jeździcie z większą radością .

Opracował Legion
Poradnik czytany