Uwaga:
Trzeba też wyjąć linkę od ssania,
następnie odkręcamy linke od licznika .
3. Gdy wszystko już mamy odkręcone, to czarny plastik ktory wcześniej odkręcaliśmy odsuwamy na bok.
Teraz kolej na odkręcenie samego licznika (2 śróbki).

4. Zdejmujemy ''szybke'', srebrną osłone i zostaje nam tylko tarcza.
Ja pomalowałem srebrną osłonkę .
Aby pomalowac srebrną osłonkę:
Czyścimy ją z osadów np. kurzu i odtłuszczamy.
Malowałem sprayem, ale na wszelki wypadek na początku malujemy tył tego plastiku (z tej strony nie widocznej podczas jazdy) , ponieważ różne są spray i nie wiadomo czy ten spray nie ''zje'' nam plastiku ja osobiście nie miałem żadnych problemów z malowaniem .
Najlepiej jest położyc kilka cienkich warstw. Nanieśc cienką warstwe, poten drugą i trzecią w odstępach 2 godziny.
Po malowaniu, jak już wszystko wyschnie możemy wziąść się za składanie.
oto efekt długiego ''szperania przy naszym sprzęcie''



