Jest to artykuł n/t likwidacji luzów w układzie kierowniczym.
Objawy luzów w układzie kierowniczym:
- Zbyt lekko lub ciężko "chodząca" kierownica.
- Kierownica porusza się na wszystkie strony
- Podczas hamowania przednim hamulcem czujesz luzy na kierownicy.
Jak sprawdzić?:
Podjeżdżamy ogarem pod ścianę, przednie koło jest dociśnięte do ściany. Łapiemy za kierownicę(wciskamy hamulec) i pchamy w kierunku ściany i tak kilka razy. Jeżeli wyczujemy delikatny luz należy to skorygować.
Jeżeli nie masz wystarczająco siły aby w ten sposób sprawdzić luzy to zamiast pchania kierownicy w kierunku ściany, odpalamy ogara, wbijamy 1, dajemy trochę gazu i sprzęgło popuszczamy żebym ogar próbował jechać do przodu - i tak kilka razy.
Jeżeli wyczuliśmy luzy to zabieramy się do roboty :)
Zaczynamy:

3. Teraz tak:
5. Jeżeli wszystko jest już OK możemy się wziąć za skręcanie :)
Poradnik czytany