Witam 

Postanowiłem w końcu napisać ten tutorial bo i tak kto będzie chciał to sobie założy ten obrotek a ja mu ułatwię sprawę ;)
No więc kupujemy obrotek który wskazuje obroty od 8 tyś w zwyż. Z regulacją od 2 do 8 lub cylindrów. Może być po kolei 2,4,6,8 cylindrowy. Być może podejdzie czysty od 3 lub 4 cylindrowego silnika ale nie jestem pwien - możecie kombinować. Koszt takiego obrotka to mniej więcej 70 zł. Proponuję autogauge. Czytacie instrukcję i wszystkie kabelki podpinacie tak jak w instrukcji. Wyjątkiem jest jeden kabelek. Nie podpinacie go do cewki jak pisze w instrukcji lecz do czujnika z magneta (niebieski kabelek z białym paskiem wychodzący z silnika ). Załączacie silnik i regulujecie tak aby skala obrotka na pełnych obrotach silnika była zamknięta ale nie w całości - maksymalnie strzałka ma dochodzić do 8 tys (przy obrotomierzu przy takiej skali). Regulujecie tym regulatorem gdzie się reguluje ilość cylindrów - u mnie było dobrze przy 3 lub 4 cylindrach. Rozkręcicie obrotek i wsadzacied do niego nową tarczę która jest przystosowana do 12 tys. obr. Zakładacie obrotek na jakiś gumach do kiery tak jak u mnie i jeździcie z większą radością .





Opracował Legion



Poradnik czytany razy